Monday, December 1, 2008

السلام عليكم ورحمة الله


Blog ini merupakan ruangan para ahli, penyokong dan penyimpati PAS untuk berbincang dan mengeluarkan pendapat mengenai apa jua isu yang berkaiatan dengan perjuangan Parti Islam SeMalaysia (PAS).

Ruangan ini terbuka kepada sesiapa sahaja tanpa sebarang diskriminasi agama, keturunan atau bangsa, jantina dan status dalam masyarakat, asal saja telah baligh dan rakyat Malaysia. Pengendali ruangan ini adalah ahli tegar PAS berdaftar
sejak Jun 1968.

Semoga dapat memberi manfaat dan dimanfaatkan.

Tertubuh pada:
01 Disember 2008.

3 comments:

Anonymous said...

As-salamu alaikum, tahniah!
Saya suka dengan KEMPAS ini tapi perkembangan terkini, kita harus berani bersemuka dengan pengunjung kita dan tidak harus berselindung disebalik nama.
Tonjolkan diri anda kerana itu sebagai tanda kita berani bertanggung jawab dengan pandangan atau tulisan kita.Teruskan usaha anda.

ELBI RISALAH said...

Ana bersetuju dengan pendapat begitu.
Kerana blog ini adalah merupakan medan kita sama-sama bertukar pendapat dan fikiran. Bukanya blog nak ketuk orang kan ?...

Dr. Abdul Wahab Arbain said...

Wa'alaikumus-Salam,
Terima kasih kepada akhi alhusseyn dan tuan haji elbi.
Ana baru buat petang tadi, dan tidak sedar tentang nama itu. Sebagai tanda menerima dan bersetuju maka ana dah tukar nama tersebut kepada nama yang tertulis dalam mykad. Tapi nombornya tak payahlah kot?
JazakumuLLAHU kahiran kathiran. Sama-samalah kita majukan usaha yang tidak sepertinya ini. Dan ini bukan hak ana sorang, tapa hak kita bersama. Semoga dapat menyumbang kepada perjuangan kita.
Wassalam.